vrijdag 27 juli 2012

Shoplog: dagje zee

Hey allemaal,

gisteren ben ik met mijn vriend een dagje naar zee geweest. Nu het goed weer is, moet daar namelijk toch van geprofiteerd worden hé! We gingen naar Blankenberge en zoals diegenen die daar al geweest zijn wel weten, heb je daar ook een leuke winkelstraat en enkele toffe winkeltjes op de dijk. daar kon ik natuurlijk niet voorbij lopen en ik kocht een aantal toffe spulletjes, die ik graag met jullie deel. 

Beyoncé - Pulse parfum


Als eerste kocht ik dit parfum van Beyoncé in Kruidvat. Eigenlijk heb ik parfums genoeg, maar toch vind ik steeds weer geurtjes die mij erg aanspreken en toch anders zijn dan diegenen die ik al heb. Deze was daar zo eentje van. De verpakking vind ik ook heel speciaal. Het is eigenlijk de bedoeling dat je hem op zijn dop zet (zoals de foto hier onder) maar je kan hem even goed gewoon rechtop zetten. De verpakking geeft het parfum een soort futuristische look. 


De geur… Ze opent met noten van perenbloesem, Blue Caracao (de drank, ja!) en bergamot. Dit maakt hem eerst fris, maar juist ook kruidig door de bergamot. Het hart bestaat uit de favoriete bloem van Beyoncé, de orchidee, en verder ook pioenroos en jasmijn. Dit is dus heel erg bloemig en wat frisser. De ondertoon bevat Madagascar vanille, musk en houtsoorten. Kruidig, fris en mysterieus. Het is zeker een geur die mij aanspreekt. Pulse is een eau de parfum, dus de geur blijft lang hangen, wat fijn is! 



Kwalitatief is de geur dus zeer goed, maar wat de prijs betreft valt hij zeer goed mee. Ik kocht een flesje van 30 ml en die was € 22,99. Zeer redelijk dus! Kruidvat verkoopt ook kleinere flesjes van 15 ml, handig voor in de handtas. Er bestaan ook flessen van 50 ml, maar die was niet meer beschikbaar in Blankenberge.

Schoenen

In een winkeltje op de dijk heb ik ook twee paar schoenen gekocht. Ze waren super cheap, dus ik kon ze gewoon niet laten liggen! 


Als eerste ging ik voor deze navy blauwe sneakers. Heel simpel, maar toch erg leuk vind ik! Ze zitten super comfortabel. Ik draag zulke schoenen super graag, dus ik ben blij dat ik ze gevonden heb. De schoenen waren bovendien maar 8 euro! Mijn portefeuille was zeer happy! ^^ 


Als tweede kocht ik deze muntgroene sloefjes. Het zijn een soort ballerina sneakers, die iets meer open zijn dan de vorige schoenen. De kleur vind ik echt super mooi! Ook deze zaten super comfortabel en waren maar 7,5 euro. 

Pieces - Sjaal


Tot slot kocht ik ook nog deze zomersjaal van pieces. Dat ik muntgroen een mooie kleur vind, is ondertussen wel duidelijk. Deze sjaal kon ik dan ook niet laten liggen. Het materiaal waar hij uit gemaakt is, is super licht en zacht. Zalig! Hij is ideaal voor de zomer. 


De sjaal is ook multifunctioneel. Je kan hem gewoon als sjaal dragen, als omslagdoek als je het een beetje frisjes hebt, je kan hem op je hoofd dragen tegen de zon,... Heel divers en een goede aanwinst voor mijn kleerkast. De sjaal kostte € 16,95. 

Hopelijk vonden jullie het leuk ook eens een niet-make-up-gerelateerde blogpost te lezen. Mogelijk ga ik wel vaker van dit soort postjes doen. 

Liefs,

Laura 





Geen opmerkingen:

Een reactie posten