zondag 13 januari 2013

MOTD: Family dinner & Kerstboomverbranding

Vandaag is het kerstboomverbranding bij ons in het dorp, een traditie die denk ik in wel meerdere dorpen en steden geldt. In elk geval wordt het een hele gezellige avond met vuurwerk, een groot vuur, warme choco (althans voor mij aangezien ik geen jenever drink), spekpatatjes en familie en vrienden. Daarvoor hebben we ook nog een gezellig etentje met het gezin: de ouders, mijn vriend en mijn broer en zijn vriendin. Op zo'n avond wil je er natuurlijk leuk uitzien. Daarom wil ik graag mijn make-up look van deze avond met jullie delen. 



Uit mijn 120 palette heb ik de meest glitterende kleurtjes gekozen: brons, goud, donkergroen en zwart. Voor op mijn wangen koos ik een peachy blush en op mijn lippen ging ik voor een goud-oranje lipstick (LancĂ´me 153). 





Mijn haar nog snel in twee vlechtjes bijeen doen in een paardenstaart en tadaa! Wat vinden jullie? Als jullie vandaag ook kerstboomverbranding hebben: veel plezier! Zo niet, maak er alsnog een heel fijne avond van. ;)

Liefs,

Laura

2 opmerkingen:

  1. Dat ziet er leuk uit, echt typisch Laura!

    Veel plezier op de kerstboomverbranding!

    (jij weet niet wie ik ben, hihihi :p )

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Haha dankje! ^^

      En nee dat weet ik niet, want er staat "anoniem" :p

      Verwijderen