dinsdag 5 juni 2012

Dita Von Teese geeft beauty geheimen prijs

Altijd al jaloers geweest op de sneeuwwitte huid en de bloedrode lippen van Dita Von Teese? Dan heb ik goed nieuws. Het burlesque pin-up model heeft namelijk besloten te verklappen hoe ze aan die sexy retro-look komt. Na een eigen parfum en make-up lijn en een kledinglijn is Dita nu ook bezig aan een nieuw boek. Eerder schreef ze al haar bestseller Burlesque, the art of the teese. Nu zal ze dus ook een boek gaan maken waarin ze enkele beauty tips zal geven. Het boek zal uiteraard ook veel foto's bevatten van Von Teese zelf. 


Dita Von Teese ziet er doorgaans steeds als een plaatje uit en dat heeft ze naar eigen zeggen volledig aan zichzelf te danken. "Wanneer ik naar evenementen ga, optreedt of gewoon in het dagelijks leven, doe ik geen beroep op stylisten. Die heb je echt niet nodig om er glamoureus uit te zien. Ik doe mijn aar en make-up gewoon zelf.", aldus de 38-jarige schone uit Michigan. 


Het boek zal de titel Your Beautymark dragen en komt in de herfst uit in Amerika. Het is een stap voor stap beautyguide voor haar en make-up. Of het boek ook in Europa verkrijgbaar zal zijn, weet ik niet. Maar ik vermoed dat het ook wel online verkrijgbaar zal zijn. Ik ga het in elk geval zeker bestellen! 

Bekijk ook zeker dit leuke interview met Dita Von Teese, waarin ze met Michelle Phan praat over haar boek, haar burlesque show en enkele beauty geheimen:



Ik kijk er in elk geval erg naar uit en ben benieuwd wat er nog gaat volgen na dit boek. En jij? Zou jij dit boek kopen? Wie is jouw stijlicoon? 

1 opmerking:

  1. Dita von Teese is zo'n mooie vrouw, wat leuk dat ze er een boek over gaat schrijven. Ik zou het zeker lezen als ik het tegenkwam!

    BeantwoordenVerwijderen