woensdag 20 juni 2012

NOTD: Catrice 550 Marilyn and me

Gisteren na mijn eerste examen ging ik langs het Kruitvat voor een nieuwe topcoat, omdat de mijne op was. En ik kon het toch weer niet laten om eventjes langs het Catrice rek te passeren. Er trok één nagellakje specifiek erg mijn aandacht en dat heb ik dan ook meegenomen. Het was nummer 550 Marilyn and me, gebaseerd op Marilyn Monroe. 


Glamoureus, zo kan je het best omschrijven. Echt heel Marilyn Monroe. Het is een rode nagellak met rode glittertjes. Ik vind het een heel stijlvol lakje, dat echt wel de aandacht trekt. Ideaal voor een feestje. Zo ziet het er uit:


Toen ik één laagje had aangebracht, was ik ietsje teleurgesteld, omdat de kleur er eerder roze uitzag en niet rood, zoals het in het flesje leek. Maar na een tweede laagje werd de kleur heel mooi rood, prachtig! Dit was een kleurtje dat nog ontbrak in mijn collectie. 


De glitters zijn heel subtiel, maar geven toch net dat tikkeltje extra glamour aan het lakje. En de kleur van het rood vind ik ook geweldig. Ken je de kleur van zo gekarameliseerde appels die je op de kermis kan kopen, zo met van die rode suiker over? Wel, dié kleur! Ik vind het echt een heel mooi kleurtje en ik ga het zeker regelmatig dragen. 


Wat is jouw favoriete lakje van catrice? 

Groetjes,

Laura 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten