vrijdag 8 maart 2013

Review: Impulss 6 way nagelvijl

Als je mijn blog over nagelverzorging gelezen hebt (zo niet, klik hier!) dan weet je dat het beter voor je nagels is dat je ze vijlt, in plaats van je te knippen. Zo heb je namelijk minder kans dat ze scheuren. Vandaag wil ik jullie daarom ook voorstellen aan één van mijn favoriete nagelvijlen, de 6 way nagelvijl van het Nederlandse merk Impulss. 



Deze vijl bevat - op een groffe en een zachte vijl na - nog vier extra "functies", die vooral bedoeld zijn voor de bovenkant van je nagels. In totaal dus "6 ways", vandaar de naam, duh. Met de zijkant kan je jouw nagels egaliseren, matteren, polijsten en laten glanzen. Als je echt dunne nagels hebt, die snel afbreken, zou ik dit niet echt aanraden. Je vijlt namelijk in feite een klein stukje van de bovenkant van je nagel af, waardoor hij dus nog brozer wordt. Als je echter tamelijk sterke nagels hebt - zoals ik -  dan vind ik dit zeker leuke extra's. Normaal gezien draag ik altijd nagellak, omdat mijn nagels er echt niet uitzien, maar dankzij deze vijl zien mijn nagels er een stuk gezonder en glanzender uit.


Ik vind het design van de vijl ook erg fijn. De krulletjes op de witte zijde zijn erg vrouwelijk en de zijkanten hebben leuke kleurtjes. Op verschillende reviews las ik echter dat deze vijl niet erg handig is in gebruik, omdat hij zo dik is. Het is inderdaad wel een beetje wennen in het begin, maar na een paar keer ben je dat zeker gewoon. Ik stoor mij er in elk geval niet aan en ik vind zelfs dat hij best wel handig werkt. Als je toch merkt dat deze vijl je niet erg ligt, kan je nog altijd de gewone nagelvijl van Impulss - die ik overigens ook erg goed vind - gebruiken om je nagels in te korten en daarna deze gebruiken om je nagels te laten glanzen of om ze te egaliseren voor je nagellak aanbrengt.  


Het allerleukste aan deze vijl vind ik nog het prijskaartje. Bij Kruidvat betaal je slechts €2,99 voor dit leuke exemplaar. Zeker de moeite om eens uit te proberen, vind ik ! Je kan er echt veel mee en ik ben er erg blij dat ik deze kan toevoegen aan mijn make-up en beauty stash. Hopelijk vonden jullie deze review nuttig en zullen ook enkele onder jullie hem uitproberen. 

Wat is jouw favoriete nagelvijl? Heb je deze vijl al geprobeerd, zo ja wat vond je er van? 

Liefs,

Laura 





Geen opmerkingen:

Een reactie posten