maandag 29 juli 2013

Dublin Haul: souvenirs, kleding en cosmetica (video)

Hey allemaal, 

Tot gisteren heb ik nog samen met the boyfriend genoten van zijn laatste vakantiedaagjes en zijn we samen met de motor naar de zee gereden. Vorig weekend (van 19 tot 22 juli) zijn we samen op citytrip naar Dublin geweest. Zoals beloofd komen daar ook een aantal blogposts over en dit is de eerste in de rij! In deze post ga ik verder in op de spulletjes die ik in deze mooie stad (en de tax free op de luchthaven) gekocht heb. Ik heb besloten om opnieuw een filmpje te maken, omdat het zo makkelijker is om te laten zien wat ik allemaal gekocht heb. Enjoy! 


Hopelijk hebben jullie genoten van dit filmpje. Geef het aub een "thumbs up"?! ^^ Verder ga ik ook nog proberen om een blogpost te maken over de dingen die we gedaan en gezien hebben in Dublin en misschien ook nog een blogpost over make-up en reizen met het vliegtuig? 

Naar waar ben jij op vakantie geweest of naar waar ga jij nog op vakantie?

Liefs,

Laura 

1 opmerking: