woensdag 17 juli 2013

Fotoshoot station As: de foto's

Hey allemaal, 

vandaag doe ik een beetje een lazy-post. Deze vakantie heb ik namelijk nogal weinig tijd om aan mijn blog te werken, aangezien ik bezig ben als grabbelpas monitor en dus bijna elke dag een activiteit moet begeleiden. Maar oke, geen excuses. Ik zal proberen toch minstens elke week één blogpost te maken en als het mij lukt, zal ik er natuurlijk meer doen. Verzoekjes mogen trouwens nog steeds. ;)

Deze week heb ik eindelijk voor jullie de posts van mijn fotoshoot in het station van As met fotograaf Johan Masschalck en medemodel Melanie Vallonne. Ik was zowel mua als model. Het thema van mijn shoot was punk-rock en was geïnspireerd op het verhaal van Nana, uit de gelijkaardige manga. Een erg goeie manga, overigens, dus als je van manga houdt, een aanrader! Maar soit, dan nu zonder verder gebrabbel de foto's! :) 
















Ik ben in elk geval erg tevreden met het resultaat en het was een fijne dag! :) Wat vinden jullie van de foto's? 

Liefs,

Laura 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten