vrijdag 5 juli 2013

Swatches & NOTD: Essence 107 Naughty and pink!

Hey allemaal, 

gisteren ging ik samen met de mama solden-shoppen in Wijnegem Shoppingcenter en we gingen ook even langs het Kruidvat voor wat spulletjes. Ik kon het natuurlijk weer niet laten om ook even langs de make-up rekken te lopen en bij het Essence rek trok dit felroze lakje meteen mijn aandacht: 

te

Naughty and Pink! (ja, met uitroepteken!) is een typisch neon barbie-roze, heel fel en heel zomers. Ik ben fan! Ook een heel leuk kleurtje om te verwerken in verschillenden nail art looks. Dit is in elk geval weeral een goeie aanvulling voor mijn nail stash. 


Dat ik fan ben van de Essence nagellakjes is voor mijn trouwe lezers al lang geen verrassing meer. Ze lakken altijd heel fijn dankzij het brede borsteltje en het handige dopje. Ook deze nagellak denkt heel mooi in twee laagjes, zoals ik dat van al mijn Essence lakjes gewend ben. Deze nagellak heeft ook een mooie glossy finish, die ik erg elegant vind. 


Tegenwoordig is het ook een trend om zo'n accent nail te doen, je ringvinger in een ander kleurtje te doen dan de rest. Ik koos vandaag voor een subtiele variant hierop, door met Essence 89 Kiss me goodnight nog twee laagjes op mijn ringvinger te lakken. 


Er schijnt nog een beetje van de oorspronkelijke kleur door de glitters heen en toch geeft het een extra twist aan  je nagellook, I like it! Afhankelijk van de lichtinval zie je meer of minder glans. Ik vind de combinatie van deze twee kleuren erg mooi. 


Wat vind jij van dit kleurtje? Zou je het zelf ook kopen en dragen? En wat is jouw favoriete Essence lakje?

Liefs,

Laura 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten