zondag 14 juli 2013

Summer make-up wedstrijd: idol inspired

Hey allemaal,

ooit heb ik al eens een make-up wedstrijd op mijn pagina gehouden, maar dat is intussen al wel weer een hele tijd geleden. Omdat jullie hier wel enthousiast op reageerden en ik wel heel wat inzendingen heb gehad, leek het mij leuk om nog eens eentje te organiseren, mede ter compensatie voor het feit dat ik deze zomer dankzij drukte niet enorm veel blogposts zal kunnen maken. Mijn excuses hiervoor! :) Hopelijk kan ik ook deze keer weer op veel enthousiaste deelneemsters rekenen, ja, ik heb het over jou hoor. ;)

Thema

Deze keer draait het thema van de wedstrijd helemaal rond jouw idolen: je favoriete actrice, zangeres, stripfiguurheldin, tv-personage, model, enzovoort. Eender wie kan aan bod komen: Beyoncé, Ke$ha, Kat von D, Ditta von Teese, Audrey Hepburn, Marilyn Monroe, Keira Knightley,... kies gewoon iemand die je inspireert, of waarvan je graag een make-up look wil recreëren of herinterpreteren. 

Wat moet je doen?

Het is heel simpel: kies een foto van jouw idool en maak een make-up look die geïnspireerd is op deze make-up look. Je kan de look gewoon namaken, maar natuurlijk mag je ook je eigen twist aan de make-up look geven, door extra dingen toe te voegen, iets andere kleurtjes te gebruiken enzovoort. Be creative! 

Hoe deelnemen?

Het is de bedoeling dat je een full face look maakt, dus zowel ogen, blush en lippen moeten zichtbaar zijn op je foto's die je instuurt! Mail minstens één full face foto en één close-up van de ogen (meerdere foto's mogen zeker!) naar lipsticksandladybirds@gmail.com met de vermelding van de tittel: deelname "idol inspired wedstrijd". Ook de inspiratiefoto zou ik graag hebben (samen met de naam van het idool dat je koos), zodat ik kan vergelijken met de look die jij maakte. Vermeld ook zeker je volledige naam in je mailtje. Als je wil mag je ook een collage maken van de foto's die je instuurt (eigen foto's en inspiratiefoto). Kan je dit niet zelf, of heb je hier geen tijd/zin voor dan doe ik dit wel voor jou. Alle deelnames komen op facebook, in een apart mapje, zodat iedereen ze kan bekijken. De foto met de meeste stemmen krijgt ook een prijsje... Foto's insturen kan tot zaterdag 31 augustus om 12 uur 's middags. Ik heb bewust voor zo'n lange periode gekozen, zodat iedereen tijd heeft om iets uit te denken en uit te werken, want in de vakantie zijn mensen altijd op een ander tijdstip op vakantie en dergelijke. Maar op die manier heeft normaal gezien iedereen voldoende tijd. 

Wat kan je winnen?

Ik heb besloten om de prijzen geheim te houden, zo is het voor de winnaar een leuke verrassing als hij/zij het pakje in de bus krijgt. Ik kan al wel verklappen dat het een pakketje zal worden met meerdere prijzen. Het gaat bijvoorbeeld om een oogschaduwtje, lipglosje, dagcrème, shampoo, een paar valse wimpers, nagellak,... waarschijnlijk een vijftal spulletjes, die ik voor jullie ga uitzoeken. Deze winnaar zal ik zelf kiezen op basis van techniek, originaliteit en uitwerking. Verder is er ook nog een tweede winnaar, namelijk een "publiekswinnaar". Alle deelnames komen op mijn facebookpagina. De foto die het meeste likes krijgt, die krijgt ook nog een klein prijsje toegestuurd (vb. een lipgloss, een nagellak,... of zoiets dergelijks, opnieuw, ik moet het nog uitkiezen). 

Rules:

- Deelnemen kan voor mensen uit België en Nederland
- Je moet minimum 16 jaar zijn of toestemming hebben van je ouders 
- Slechts één inzending (één make-up look) per persoon 
- Stuur minimum één full face foto, één close up van het oog en de inspiratiefoto via mail, zoals hierboven vermeld

Ik hoop op veel leuke inzendingen en ik kan al niet wachten om ze allemaal te bekijken. Veel plezier en succes allemaal! 

Liefs,

Laura 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten