vrijdag 19 oktober 2012

Unboxing: Deautybox oktober

Mijn deautybox voor oktober is eindelijk aangekomen met de post. So excited! Het was mijn eerste deautybox die ik aankreeg, dus ik was echt super benieuwd wat er in zou zitten en mijn verwachtingen werden zeker ingelost. Er zaten zes heel leuke productjes in deze maand en deze wil ik graag met jullie delen.  



Wie wil er nu niet zo'n stijlvolle verpakking in zijn post krijgen? Bovendien kan ik de doos ook nog  gebruiken als opbergdoos voor make-up of nagellakjes. Double win!


Het spannendste moment: ontdekken welke productjes er in zitten! 


Bij elke Deauty box krijg je ook een leuk briefje, met aan de binnenkant meer informatie over de producten die er in zitten. Deze informatie zal ik ook bij elk product typen, zodat jullie weten wat Deauty zelf hierover te zeggen heeft. 

Shu Uemera Sheer Lauer - Micro Fine Finishing Spray (100 ml)

Deze ultrafijne lak beschermt niet alleen je haar en haarkleur, maar bezorgt je ook een flinke dosis klasse. Verstuiven op zo'n 20 à 30 cm van het haar, vervolgens stylen en voilà - klaar om de deur uit te gaan. Om de lak te verwijderen, gewoon even doorborstelen. 

 

Ik gebruik zelden haarlak, toch is dit product zeker geen teleurstelling voor mij, al zal ik het waarschijnlijk veel minder gebruiken dan de andere producten in de Deauty box. Het is een travel size product, dus erg handig als je ergens naar toe moet en je daar even je haarlak wil bijwerken. Hij kan gemakkelijk in een handtas. Ik ben benieuwd om hem te proberen. Misschien moet ik mijn haar eens wat meer opsteken...?

L'Oreal Paris - Mega Volume Collagene Black Smoke Mascara 24 h (9 ml)

Deze "mega volume, mega black, mega hold" mascara komt haar beloftes na. Het gebogen borsteltje maakt je wimpers mooi vol met behulp van een gulle hoeveelheid collageen. Nog een ingrediënt: mat poeder. het eindresultaat stelt niet teleur: een sexy smokey eye. 


Deze mascara is een  full size product. Heel fijn! Aangezien mijn wimpers uit zichzelf nogal kort en niet erg volumineus zijn, ben ik eens benieuwd wat deze mascara er mee kan aanvangen. De meeste volumemascara's werken niet echt bij mij, of klonteren heel erg. Opnieuw erg benieuwd om dit product uit te testen. 


L'Oreal Paris - Color Riche Le smokey eyeliner n°201 Black Velour

Bij een smokey eye hoort naast mascara uiteraard ook een mooi zwart oogpotlood. Deze Smokey Eyeliner kan zowel het buitenste als het binnenste lijntje van het oog benadrukken; Dankzij het smudging kwastje kan het zwarte lijntje verlengd en uitgeveegd worden over het hele ooglid, om zo een sexy, smokey eye te creëren die de hele avond blijft zitten. En zo hoort dat. 



Opnieuw een product waar ik heel enthousiast over ben. In de winter draag ik graag wat donkerdere make-up en een zwart oogpotlood is gewoon een absolute basic in ieders make-up collectie. Hello grunge look

Kiehl's Lip Balm #1 (15 ml)

Wie classic beautyproduct zegt, denkt  aan deze Lip Balm #1, de balsem die Kiehl's eeuwige roem schonk. Compact, makkelijk te gebruiken - ideaal dus om je lippen te beschermen tegen de wind en kou die de seizoensveranderingen met zich mee brengt. Je moet deze balsem na het aanbrengen trouwens even de tijd geven om in te trekken. Wat ook kan is een kleine hoeveelheid bovenop je lipstick aanbrengen, in het midden van je lip: instant shine. Pucker up girls! 


Oh my...! Als er een product mijn favoriete uit de box moet zijn, dan is het zeker deze. Ik had al zoveel over deze lippenbalsem gehoord en mijn lippen zijn in de winter altijd zo droog als een woestijn. Ik heb enorm veel last van barstjes en losse velletjes op mijn lippen en dat is allesbehalve aangenaam. Tot hiertoe had ik nog niet echt een lippenbalsem gevonden die daar veel aan kon doen. Best irritant dus. Hopelijk kan deze lippenbalsem daar verandering in brengen. Hij gaat in elk geval vanaf nu overal mee naartoe. 

Biotherm Softening Exfoliating Cleansing Gel for Dry Skin (20 ml) 

Deze mooie tube bevat een superzachte scrub die onzuiverheden en dode huidcellen verwijdert, om zo de huid te laten stralen en voor te bereiden op verdere verzorging. Droge huidjes kunnen hem zorgeloos dagelijks gebruiken, want Biotherm heeft ervoor gezorgd dat de gel niet uitdroogt. Aanbrengen op de vochtige huiden met de vingers inmasseren. Even afspoelen en je kunt meteen opvolgen met je eigen lotion en verzorging. 


Ik scrub mijn huid zeker niet elke dag, maar toch wel een keer of twee per week, dus deze komt nu zeker in de plaats van mijn Kruidvat scrub. Eens benieuwd naar de resultaten. Hij rukt in elk geval al heerlijk! Het is een minitube, dus ook handig als je ergens naartoe moet. 

Biotherm Blue Therapy Serum (10 ml)

Bye bye rimpels, vlekken en verlies van stevigheid: dit serum gaat zichtbaar verouderingstekenen tegen - daar houden we van. Deze Blue Therapy bevat niet alleen een hoge concentratie aan algen- en plantenextracten, maar ook lichtweerkaatsende parelmoerdeeltjes die de huid laten stralen. De vloeibare, frisse en diepgaande textuur smelt op de huid en laat een hydraterend laagje achter op het huidoppervlak. 's Morgens en 's Avonds anbrengen op de gereinigde, make-up vrije huid, voor de gezichtscrème. Meer dan een paar druppeltjes heb je niet nodig. 


Niet dat ik al zo enorm veel last heb van rimpels, maar toch ben ik erg blij met dit product. Je kan nooit vroeg genoeg beginnen, right? Vanaf je achttiende heeft je huid namelijk al zijn beste tijd gehad. Erg toch? Je huid goed verzorgen is dus een must. 

Dankjewel Deauty, voor een hele leuke box vol fijne productjes. Ik ben echt blij met alles wat er in zit en ik ga ze ook zeker allemaal uittesten. Als jullie graag een review willen van één (of meerdere) van de producten, laat het mij dan weten en dan maak ik daar zeker werk van. Ik kijk in elk geval al uit naar de Deauty Box van volgende maand!

Liefs,

Laura 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten