woensdag 3 oktober 2012

Blogger van de maand (Episode 1) - Nailpolish Heaven

Iedere maand wil ik een youtuber of blogger in de kijker zetten, waar ik zelf ook graag naar kijk, of waarvan ik de blogs ook graag lees. Vorige maand ging mijn post over de youtube guru Lauren Luke. Deze keer wil ik daarom graag een blogger aanbevelen. Waarschijnlijk ga ik elke maand afwisselen tussen een youtuber en een blog, zodat jullie van beide evenveel krijgen. De blogster van deze maand is Nailpolish Heaven. 



De eigenaar van deze blog is de Nederlandse Marielle en ondanks het feit dat ze nog niet erg lang blogt (sinds april van dit jaar), vind ik haar blogposts erg leuk om te lezen. Op haar blog vind je vanalles over nagellak: swatches, reviews, previews, nail-art en nog veel meer. Ben jij een echte nagellak fan? Bezoek dan zeker haar blog: http://www.nailpolishheaven.nl 


Op haar Facebook pagina vind je ook veel foto's van haar prachtige nail art. Ik ben zeker fan! Op Nailpolish Heaven zijn er trouwens ook regelmatig give aways te spotten, dus zeker de moeite om eens een kijkje te nemen! 


Wil jij dat jouw blog of youtube kanaal ook in aanmerking komt voor deze reeks blogposts? Mail dan snel naar lipsticksandladybirds@gmail.com en wie weet komt jouw blog wel in de volgende editie van Youtuber of Blogger van de maand. Ik bekijk in elk geval alle inzendingen persoonlijk en zal zeker ook een berichtje achterlaten.

Liefs,

Laura

Geen opmerkingen:

Een reactie posten