donderdag 27 september 2012

NOTD: Biocura 06 Helderrood

Een tijdje geleden ging ik winkelen in den Aldi. Het was mij eigenlijk nog nooit echt opgevallen dat ze daar ook make-up verkopen. Gek eigenlijk, want winkel daar toch regelmatig. Waarschijnlijk nog niet op gelet of zo? Anyway, het leek mij wel eens leuk om deze producten eens te testen. Ik koos voor een felrood nagellakje en een blush, waar later nog een review van online komt.


De nagellak komt in een redelijk grote verpakking, wat ik wel een beetje jammer vind. Het is nogal een verspilling, aangezien je toch enkel het flesje bijhoudt. 


De kleur van de nagellak vind ik erg mooi. Het is een felrode, glossy lak, die heel stijlvol staat op je nagels. Het is een mooi, klassiek rood, dat bij elke outfit past. Ik was al een tijdje op zoek naar zo'n kleur, tegen een lage prijs, dus danku Aldi! Bovendien heeft deze nagellak het voordeel dat je niet echt een topcoat nodig hebt, omdat hij van zichzelf al redelijk shiny is. Natuurlijk zal een topcoat er wel voor zorgen dat de nagellak langer mee gaat. 


Het design van het flesje vind ik op zich ook wel leuk. Het staat elegant. Maar met dit dopje neemt het wel ietsje meer plaats in als mijn andere nagellakflesjes. Toch heeft het dopje zijn voordelen. Het maakt het namelijk heel gemakkelijk om de nagellak aan te brengen, omdat het heel goed in de hand ligt. Het borsteltje van deze nagellak is redelijk dun. Zo bedek je minder van je nagel in één borstelbeweging, maar het heeft wel als voordeel dat je fijnen er preciezer kan werken. 

De nagellak zelf is redelijk dik, waardoor hij iets langzamer droogt, maar de dekking is geweldig. Na één laagje had ik al een mooie dekking. Ondanks de dikte lakt de nagellak ook wel fijn. Hij is niet zo stroperig, dat hij moeilijk aanbrengt. Je kan er een mooie, egale laagjes mee maken. 


De Biocura nagellak kost €2,49 voor een flesje van 11 ml. Dat is ongeveer vergelijkbaar met Catrice. Ook qua kwaliteit vind ik ze zeker vergelijkbaar met Catrice nagellak, dus ik was aangenaam verrast. Het enige minpuntje is dat je in Aldi natuurlijk veel minder kleurkeuze hebt, maar als je toch een Biocura lakje vind dat je mooi vind, dan is het zeker de moeite om het eens te proberen. 

Heb jij al make-up producten uit de Aldi uitgetest? Wat vond jij ervan? Zou je deze lakjes zelf proberen?

Liefs,

Laura 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten