maandag 3 september 2012

Review & Swatchs: NYX Ultra Pearl Mania pigmenten

Hey iedereen,

Vandaag heb ik nog een review voor jullie over één van de producten die ik een tijdje geleden kocht op de site van Beauty by Elke. De haul blogpost vinden jullie hier: klik! In die haul kocht ik drie NYX Pearl Mania pigmentjes, namelijk in de kleuren Oro, Orange en Fanta. 


Van links naar rechts: Oro, Fanta en Orange 

De pigmenten zijn, zoals jullie kunnen zien op de foto, ultra shiny en enorm gepigmenteerd. Ik vind ze enorm mooi! Ze zijn ook gemakkelijk te gebruiken in een ooglook en blenden heel mooi met gewone oogschaduwkleuren. Je kan ze gebruiken over je hele ooglid, of als mooie highlighter aan de binnenkant van je ogen of voor je wenkbrouwen. Oro is een heel mooi gouden kleurtje, orange is een roestbruin-oranje kleur en fanta een mooie roestroze kleur met witte shimmer. Alledrie prachtige kleuren, die bovendien ook zonder ze nat aan te brengen al heel mooi gepigmenteerd zijn. Je hebt wel een goede base nodig voor deze pigmenten, want zoals elk pigment krijg je redelijk snel fall out. Ik gebruik gewoon mijn NYX jumbo eye pencil, maar je kan eender welke primer gebruiken. Maar deze pigmenten zijn niet alleen leuk in een ooglook, je kan ze ook perfect gebruiken als glitterende higlighter voor je gezicht.


Er is wel een klein minpuntje aan deze pigmenten en dat zijn de potjes. Ze zijn wel een handig klein formaat, dus gemakkelijk om mee te nemen, maar dit is ook nadelig als je het product uit de potjes wil krijgen. Het is namelijk moeilijk om een make-up borstel in het pigment te dippen. Je kan dit oplossen door het product in een ander potje te doen, of gewoon telkens wat product in het dopje van het flesje te schudden en daar je borstel in te dippen.  Zelf gebruik ik deze tweede methode en dat gaat ook prima, dus écht een nadeel kan je het niet noemen, maar toch! :) 

De pigmenten kosten € 2,85 per stuk voor 0.6 fl. oz./5 ml. Dat is zeker niet te duur, want het product gaat wel redelijk lang mee en de kwaliteit is geweldig. De pigmenten blijven de hele dag mooi en creasen niet. Ik ben zeker tevreden met deze aankoop en ga er waarschijnlijk nog wel een paar bij bestellen. 

Liefs,

Laura 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten