woensdag 14 november 2012

Swatches: rode nagellakjes

Hey allemaal,

zoals beloofd zijn hier de swatches van de rode nagellakjes die ik gisteren shopte. Voor diegenen die nog een leuk rood lakje zoeken: hopelijk vinden jullie deze blogpost nuttig! :) 


De lakjes die ik kocht - van links naar rechts: HEMA wetlook 07 (€ 2,95) / HEMA Long Lasting 822 (€ 2,95) / NYC 001 revolving red ( € 2,29) / Essence 113 do you speak love? ( € 1,69)


Swatches op een papiertje - enkel laagje. 


Swatches op nagels in natuurlijk zonlicht.


Swatches in natuurlijk licht, binnen. 

Zoals jullie zien, allemaal erg leuke kleurtjes, maar toch verschillend. De eerste van HEMA is een mooi dieprood, terwijl de tweede van HEMA eerder een roze-koraalkleurige ondertoon heeft en dus een stuk lichter is. Het NYC lakje heeft dan weer eerder een paars bruine ondertoon en is ook een stuk donkerder. Het lakje van Essence lijkt heel erg op dat van HEMA, maar het is toch net ietsjes lichter en feller. Alle nagellakjes lakten mooi na twee laagjes.

Andere leuke rode lakjes die ik al in mijn bezit heb en waar ik al eerder een blogpost over deed zijn Biocura 06 Helderrood en Catrice 550 Marilyn and Me. Bekijk ook zeker deze blogposts eens. 

Liefs,

Laura 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten