vrijdag 2 november 2012

Youtuber van de maand (Episode 2) - Charismastar TV (Charis Lincoln)

Zoals elke maand, zet ik ook nu weer iemand in de kijker, waar ik zelf heel veel respect voor heb en als een grote inspiratiebron beschouw. Deze week is dat Charis Lincoln, van Charismastar TV. 


Charis woont in het gebied van de Noordpool in Alaska en heeft make-up skills op U tegen te zeggen. Onlangs won ze bovendien ook nog eens de NYX face awards. Haar make-up looks zijn altijd heel creatief en fantasierijk en het is er aan te zien dat ze erg veel tijd steekt in het maken van haar make-up filmpjes. Altijd zorgt ze wel voor een mooi, bijpassend decor en vaak ook nog een kostuum. Heel erg fijn om naar te kijken! Charis heeft bovendien ook een heel lieve en vrolijke persoonlijkheid. 



Naast haar make-up filmpjes doet Charis ook regelmatig nagels, shoplogs, OOTD en persoonlijke filmpjes. Ik volg haar kanaal nu toch al een jaar en ik heb me nog bij geen enkel filmpje verveeld. Charis, I love you! En ik hoop dat jullie haar filmpjes ook zeker eens gaan bekijken. Een aanrader. ;)

Liefs,

Laura


Geen opmerkingen:

Een reactie posten