donderdag 10 mei 2012

NOTD: Catrice 840 Genious in the bottle

Toen ik dit kleurtje in het Catrice rek zag staan intrigeerde het mij meteen. Je kent vast wel van die metalen knikkers, die verschillende kleuren reflecteren als je er mee ronddraait in het zonlicht? Wel, deze nagellak heeft hetzelfde effect, maar dan in het goud. Hij heeft ook een mooie blauwe en groene schijn. Heel erg fascinerend. 


Als je hem dan op je nagels aanbrengt, blijkt het eigenlijk een gewone gouden nagellak te zijn, met niet al te veel holografische effecten. Best wel jammer. Het is een heel mooie goud kleurtje, daar niet van hoor, maar ik kon het toch niet helpen dat ik toch een ietsiepietsie teleurgesteld was. Het had namelijk geweldig geweest als de nagellak hetzelfde effect gehad op mijn nagels, dan het coole effect in het flesje.


Verder moet je ook wel opletten voor strepen met deze nagellak. Als je hem gewoon aanbrengt, durft hij wel een beetje streperig zijn. Je kan hem dus beter een beetje op je nagels "deppen" in plaats van "smeren". Zo heb je minder kans op strepen. Ondanks enkele negatievere puntjes, vind ik het toch wel een leuk lakje en ook een kleurtje dat nog ontbrak in mijn collectie. 

Liefs,

Laura




1 opmerking:

  1. Ik vond het holografische effect nog best meevallen! je ziet het ook wel wat op de foto ook vind ik.
    ik vond hem alvast een van de betere lakjes van catrice :)

    BeantwoordenVerwijderen