dinsdag 8 mei 2012

Prijzen make-up wedstrijd fairytale fantasy (tot 31 mei 2012)

Hey allemaal,

eventjes geleden kondigde ik mijn eerste make-up wedstrijd aan. Ik ben vandaag ook de prijzen gaan halen voor deze wedstrijd. Zoals jullie weten zullen er drie winnaars zijn, dus ook drie leuke prijzen. Ik koos voor elke winnaar een setje met een Essence nail art special effect topper en een Essence XXXL Shine lipgloss. Zo krijgt elke winnaar hetzelfde, maar toch net iets anders. 

Winnaar meeste prijzen

Alle foto's komen op facebook. De foto die de meeste stemmen (vind-ik-leuks) krijgt, die wint deze leuke prijs. 


Lipgloss: 03 Nude Kiss
Nail Art: 10 Glorious Aquarious

Zelf gekozen winnaar

Zelf zal ik ook mijn persoonlijke favoriet kiezen uit de looks. De look die ik zelf het mooist of het origineelst vind. Zij wint dit setje: 


Lipgloss: 12 Shiny Papaya
Nail art: 0 Night in Vegas

Random look:

Uit de overige looks zal nog een derde winnaar gekozen worden, maar dit keer aan de hand van een random name generator. Een lucky winnaar maakt dus kans op deze twee prachtproducten:  


Lipgloss: 16 True Love
Nail art: 02 Circus Confetti

Wil jij kans maken op een van deze leuke prijzen? Doe dan zeker mee en mail je look door naar info.makeupandme@gmail.com! De regels, wat je juist moet doen en dergelijke, kan je hier vinden.

Good luck!

Laura 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten