maandag 20 augustus 2012

OOTD & NOTD: Trouwfuif

Zaterdag waren mijn vriend en ik uitgenodigd op een trouwfuif. Aangezien het allesbehalve een klassiek feest zou worden, ging ik dan ook voor een niet-alledaagse outfit. Ik ging voor een bruin kleedje met goud door gewoven en rode pumps met hoge hakken. Deftig, maar toch volledig party proof. 


Ook met mijn make-up ging ik voor subtiele gouden accenten en een glanzende peachy blush om mijn wangen. De lippen heb ik gedaan met een rode lipstain en een roze lipglos. Mijn haar droeg ik in een simpele paardenstaart, want met zo'n warm weer is los haar echt niet te doen! 


Ik draag: Kleedje van Pull&Bear - Armband en oorbellen van Six - Pumps van Cannou 


Ook in mijn nagels heb ik het gouden accent doorgetrokken. Ik maakte een soort faded-gradient effect met het goud op een taupe-paarse achtergrond. Ik gebruikte dezelfde techniek als bij mijn glamour nails, enkel met andere kleuren. Je kan dus die post nog eens lezen en dezelfde techniek toepassen met elke kleur die je wilt. 


De kleuren die ik gebruikte waren Princess Prunella van Essence en Oh my Goldness! van Catrice. Ik ben zeker tevreden met het resultaat. Wat vinden jullie? 



Het was een hele gezellige avond en er is veel gedanst. Het was zeker geslaagd! Nog veel geluk aan het kersverse bruidspaar! :)

Liefs,

Laura 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten