donderdag 15 maart 2012

The Body Shop - lip roll on

Hier een blogpost over een van de productjes dat ik tegenwoordig vaak gebruik, zeg maar minstens elke dag. Eigenlijk zouden ze er een waarschuwing op moeten zetten: opgepast, verslavend! Het gaat over een lippenbalsem die ik kocht in The Body Shop, namelijk de lip roll on in 'berry'. 


Zoals de naam het al zelf zegt is het een roll on lippenbalsem. Hij brengt echt super gemakkelijk aan met het rollertje. Zo verdeelt het product goed over je lippen. Je moet wel opletten dat je telkens eventjes schud met het flesje, voor een betere verspreiding van het product. 


Ik vind de verpakking ook erg leuk en handig. Het is een tof, klein flesje, dat je heel gemakkelijk in je handtas kan steken en overal mee naartoe kan nemen. Het draaidopje zorgt er ook voor dat het dopje niet zomaar los komt te zitten, wat ik af en toe met een labello stick wel heb. Super handig dus! 



Het product zelf is vrij sticky, maar daar heb ik niet zoveel problemen mee. Dat zorgt er juist voor dat het goed op je lippen blijft zitten. Het is alsof je een vloeibaar snoepje aanbrengt op je lippen. Zo proeft het trouwens ook. Hij smaakt echt super lekker! Ik moet echt opletten dat ik hem niet gewoon van mijn lippen af ga likken. Ik hou erg van bessen en daarom vind ik deze echt geweldig. Hij ruikt ook enorm lekker. 

De roll-on lippenbalsems zijn er in vijf verschillende geuren/smaken: rozen, munt, appelsien, bessen en kokosnoot. Ik ben zo'n fan dat ik er minstens nog wel eentje gaat aanschaffen. Ze werken voor mij erg goed en maken mijn lippen erg zacht. Super goede verzorging, met nog eens een lekker geurtje en smaakje. I love it! Ze kosten wel wat meer dan een gewone labello, rond de €8, maar ik vind ze het zeker waard. 

Heb jij een van deze leuke lip roll on lippenbalsems? Wat vind jij er van? 

Liefs,

Laura



Geen opmerkingen:

Een reactie posten