vrijdag 23 maart 2012

My little pony serie ~ Applejack

Hey allemaal,

het is weeral tijd voor een nieuwe look uit de my little pony serie. Vorige keer deed ik al een look, geïnspireerd op Rainbow Dash. Deze kan je bekijken door hier te klikken! De look van vandaag is geïnspireerd op Applejack.  Deze hardwerkende pony heeft een appelboerderij net buiten Ponyville. Ze draagt ook steeds een cowboyhoed. 


De look is geïnspireerd op de kleuren in Applejack haar vacht en haar manen, dus oranje en geel. Ik koos voor een gradient effect, zodat de kleurtjes wat in elkaar overlopen. Aan de wing heb ik ook wat rood gebruikt, omdat ze een paar rode accentjes heeft, namelijk de appeltjes en haar haarlintjes. 



Omdat Applejack ook groene ogen heeft, koos ik voor groene kleurlenzen. Het maakt de look wel helemaal af, vinden jullie ook niet? 


Zou jij deze look ook uitproberen? Laat me weten wat jullie er van vonden! Hou ook zeker mijn blog in de gaten voor de rest van de my little pony serie. 

Liefs,

Laura 



1 opmerking:

  1. cool !!! kun je meer ponies maken? doe een keertje Twilight Sparkle !! -_0 ;)

    BeantwoordenVerwijderen