maandag 5 maart 2012

Preview: nieuwe limited edition Catrice collectie !

Hey Ladies,

Voor alle fans van Catrice, waaronder mezelf, goed nieuws! Catrice heeft namelijk een nieuwe limited edition collectie aangekondigd! Deze kreeg de naam 'Revolutionaire LE' en het is een collectie vol leuke, felle kleurtjes voor in de lente. De nieuwe collectie spreekt mij erg aan, want de verpakkingen zien er echt fabulous uit! Er is één specifiek product waar ik erg naar uitkijk, namelijk de  blush die er bij zit. Jammer genoeg zal het nog tot in mei wachten zijn op deze kickass collectie... 



Hier toch al een kleine previeuw van alle producten die in deze collectie zullen zitten. Opnieuw is het weer een collectie met verschillende producten, die je kan mix 'n matchen.



Smokey eyes palette (€4,49) in C01 Toxic combination en C02 Explosive combination


Lip brush (€2,99)


Velvet Matt Lip Colour (€ 3) in drie kleuren: Colour Bomb, Nude Alarm en Bloody Red

Powder blush (€ 3,99) in de kleur Colour Bomb



Ultimate nail laquer (€ 2,49):  C01 Innocent Toxin, C02 Attracting Camouflage, C03 Colour Bomb, C04 Colour of Honor, C05 Mission Lilac

Dat wordt weeral spending time in mei! Ik ga mezelf zeker enkele van deze leuke productjes aanschaffen, dus daar kunnen jullie zeker een blogbericht over verwachten. En wie weet... Misschien breng ik ook wel iets mee uit deze collectie voor een nieuwe give-away? ;)

Wat vinden jullie van deze Revolutionaire LE collectie? Voor welk product zou jij naar de winkel racen? 

Liefs,

Laura



2 opmerkingen:

  1. Ik zou voor de nagellak al zeker gaan. =)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De kleuren zijn niet echt mijn ding, maar die lipstick Nude Alarm en Bloody Red wil ik weleens van dichterbij bekijken :D

    BeantwoordenVerwijderen