zondag 18 maart 2012

Laura goes rock 'n roll

Gisteren ben ik samen met mijn vriend  naar een rock 'n roll feestje geweest in het jeugdhuis. Ik dacht dat het wel tof zou zijn een klein blogpostje te doen met foto's. Mijn nicht heeft mijn haar gedaan en zelf heb ik de make-up gedaan uiteraard. Het was echt super leuk om eens helemaal in rockabilly stijl gekleed te gaan. 




Mijn haren waren gerold in victory rolls vanboven en vanachter had ik krullen. Mijn bles was ook helemaal naar achteren gekruld. Om het af te maken had ik ook nog een rode bloem in mijn haar. Voor de make-up koos ik voor een paarse oogschaduw - passend bij mijn kleedje- en een winged eye-liner. Uiteraard konden ook de rode lippen niet ontbreken! 


Als koppel zagen we er zo uit: 


Ik had Roy zijn haar gedaan en ik vind dat hij het best wel eens meer zo mag doen. Hij zag er goed uit, vond ik!  ;) Het was echt super leuk! Er was een live bandje en een goede sfeer, dus ik heb mij heel goed geamuseerd. :) 

Tot zover eventjes een meer persoonlijke blog! Binnekort weer nieuwe beauty blogposts! ;)

Liefs,

Laura




2 opmerkingen:

  1. Je haar was echt zo goed gedaan! En zie ik daar een Hell Bunny kleedje?! :D

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Thanks! ;) Het haar heeft mijn nicht gedaan. :) En nee 't is geen Hell Bunny kleedje. Het komt uit een winkeltje in de Hoogstraat. :)

      Verwijderen