zondag 11 maart 2012

Review & swatches: NYC smooch proof 16HR lipstain

Hey iedereen,

Hier een kort revieuw postje over een product dat ik een tijdje geleden in het Kruitvat heb gekocht. Ik had nog niets van het merk NYC uitgeprobeerd, dus ik wou eens één van hun producten testen. Ik koos voor een lipstain, in de kleur rock on ruby. Het is een mooie robijnrode kleur, erg geschikt voor een feestje. 


De verpakking is vrij basic, gewoon een plastic stift, met de naam en de kleur op. Niet veel op aan te merken dus, wel erg handig om gewoon in je handtasje te steken. 


Zoals je ziet is het ook echt een stift, zoals een viltstift, maar dan voor op je lippen. Als ik eerlijk ben dan ben ik hier niet zo'n grote fan van. Het is wel erg handig om fijn mee te werken, maar voor de rest vind ik het een beetje om handig om mijn lippen mee "in te kleuren". Maar op zich brengt hij wel heel goed aan. 


Hier zien jullie een swatch op mijn hand. Zoals jullie zien is het een mooie, felrode kleur. Zoals je ziet (links) krijg je met 1 streep al veel pigment en met een laagje of twee krijg je echt een heel mooie dekking op je lippen. De lipstain is ook een prima base, waarover je nog een leuke lippenstift of een lipgloss kan aanbrengen. 


Op mijn lippen ziet hij er zo uit. Ik ben helemaal fan! Het is een heel mooie kleur. Bovendien blijft hij ook wel super goed zitten. Misschien is 16 uur wel wat overdreven, maar als je er 's avonds mee naar een feestje gaat, kan je in princiepe heel de avond doorkomen met de lipstain die je op het begin van de avond hebt aangebracht. Natuurlijk, als je veel drinkt (of veel kust... ;) ) dan kan je natuurlijk altijd wel een extra laagje gebruiken, maar er zal geen, of heel weinig product op je glas (of je lief) terechtkomen. 

Een super leuk productje dus en ook een goede kwaliteit, voor zo'n lage prijs. Je kan er eentje vinden voor €2,99 in het Kruitvat. Misschien dat ik me nog wel eentje aanschaf. Heb jij een lipstain van NYC? Welke kleuren en wat vond jij er van? :)

Liefs,

Laura 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten