dinsdag 27 maart 2012

Topcoats on top - Essence nail art special effect topper

Topcoats met glitters zijn dit seizoen helemaal in. Verschillende merken brachten al een lijn topcoats op de markt. Ook essence bracht drie leuke shimmery topcoats uit, de zogenaamde nail art special effect toppers. 


Ondertussen zijn er al acht kleutjes in deze collectie. Die kan je hier bekijken. Jammer genoeg stond er nog maar eentje in het rek toen ik er mij enkele wou aanschaffen. Deze heb ik dus meegenomen. Hopelijk komt de rest van de kleurtjes ook opnieuw binnen, zodat ik er nog enkele kan aankopen. 


De kleur die ik meenam was 01 it's purpilicious. Het is een glittertopcoat met kleine paarste, zilveren en rood-roze glitters. Zoals de naam zelf het al zegt is het een topcoat en kan je hem dus best dragen over een gewone nagellak. Zelf koos ik voor een paarse nagellak van HEMA, maar uiteraard kan je eender welk kleurtje kiezen! 


Je kan de glitters zo dik of zo dun aanbrengen als je wil. Ik koos voor één laagje en zoals je ziet dekt het lakje al vrij goed. Als je nog meer glitters wil, kan je ook twee of drie laagjes aanbrengen. Ik vind het een erg leuk lakje, dat zeker te combineren valt met verschillende kleurtjes en ik ga er mij zeker nog enkele aanschaffen.


Heb jij één van de nail art effect toppers? Wat vond je er van? Of een andere top coat die zeker een must is? Let me know! :)

Liefs,

Laura 


4 opmerkingen:

  1. Je nagels zien er echt leuk uit hier!!! Echt een fijne tip en helemaal niet duur ;)

    Ik ga het zeker uitproberen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heb de middelste gekocht dit weekend en voor de lol gewoon op mijn nagels gedaan zonder onderkleurtje. Mijn nagels zien er zo feestelijk uit :D

    Echt bedankt voor deze post!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Haha graag gedaan hoor! ;)

      Ja, deze lakjes zijn echt een party in een flesje! Ik vind ze super! :)

      Verwijderen
  3. Deze toppers zijn heaven !!! Ik ben zelf net begonnen met een blog en heb net een tutorial gemaakt waarin ik de zilveren glitters heb gebruikt !! I love it!

    Mijn blog is: http://elisabethkelly.blogspot.nl/


    BeantwoordenVerwijderen