woensdag 14 maart 2012

Essence Colour & Go: Kiss me Goodbye

Een tijdje geleden kwam ik nog eens langs de Kruidvat en aangezien ik de laatste tijd nogal veel van Catrice heb gekocht, besloot ik nog eens enkele nagellakjes van Essence aan te slagen. Eentje daarvan was nummer 89: Kiss me goodbye, een leuk lichtroze glitterkleurtje. Deze kleur is echt perfect voor in de lente!


De kleur op zich dekt jammer genoeg niet erg goed op zichzelf. Ik hou er persoonlijk niet van dat je door de nagellak echt nog je hele nagel ziet. Daarom draag ik hem meestal met twee laagjes van een nude-roze nagellak eronder van E.L.F. (Nude, nummer #1503) 


Je kan hem natuurlijk ook over een andere kleur dragen, of gewoon op zichzelf, als jij dit wel graag ziet. De keuze is geheel aan jou. Ik ben in elk geval wel fan van de roze kleur, met zilveren glittertjes in. De andere lakjes die ik aangeschaft heb zullen verspreid in andere blogpostjes komen, dus stay tuned! ;)

Liefs,

Laura 

4 opmerkingen:

  1. Oooeh deze is inderdaad leuk! Zo romantisch roze :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Inderdaad! Ik ben er helemaal weg van. Maar een base kleurtje in een roze of nude kleur er onder is wel aan te raden. :)

      Verwijderen
  2. Ik doe er dan soms wit onder. Vind ik ook leuk. =)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, dat kan ook heel leuk zijn. Maar heb geen witte nagellak meer, dus gebruik een roze. Denk dat het ook wel mooi zou zijn met geel of paars onder of zo. :)

      Verwijderen