dinsdag 20 maart 2012

Stapelkortingen bij Kruidvat

Kruidvat doet regelmatig aan stapelkortingen en ook nu is het weer zo ver. Op alle make-up krijg je een korting en hoe meer je koopt, hoe meer korting je krijgt. Bij 2 producten krijg je 20% korting en op 3 producten krijg je 30% korting. De korting geldt bovendien op alle make-up merken. Zeker de moeite dus! Ikzelf ben er vandaag ook van gaan profiteren, om mijn make-up collectie nog een beetje te vergroten. Ik koos voor vijf producten uit het Catrice rek. 



Als eerste koos ik voor een ultimate nudes lakje, een leuke roze nude colour, ideaal voor zonnig lenteweer. De kleur heet 090 Karl says très chic. Ik kan al niet wachten om hem uit te proberen! 


Ook dit tweede nagellakje trok meteen mijn aandacht en zeker de naam vind ik geweldig! Het is nummer 620, Captain Sparrow's Boat. I love Pirates of the Carrabean en I love dit geweldig mooie metallic grijze lakje! 


Vervolgens kocht ik ook nog twee Lip Appeal moisture & shine smoothening lipglosjes. Ik ging voor de kleuren 120 Berry good en 060 Coralista. Deze lipglos zou niet alleen je lippen een mooie glans geven, maar zou ze ook hydrateren. Ik ben benieuwd! 


Tot slot kocht ik ook nog een colour infusion longlasting lipstain van Catrice en dit in de kleur Meet Mrs Rosevelt. Het is een mooie roze lipstain, maar eerder wat ik oudroze of vintage roze noem, if that makes sense. 

In totaal zouden deze vijf producten mij €16,55 gekost hebben, maar dankzij de korting betaalde ik nog slechts € 11,58. Dat is toch wel een degelijke korting vind ik! Binnekort komen er ook nog blogposts over de productjes apart, met swatches en reviews. :) 

Heb jij al geprofiteerd van de stapelkortingen bij kruidvat? Zo ja, wat kocht je? Zo nee, zeker doen! ;)

Liefs,

Laura 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten