maandag 5 maart 2012

Winnaar van de give away!

Hey dames,

hier het moment waar jullie allemaal op gewacht hebben... De winnaar van de give away! Eerst en vooral wil ik iedereen bedanken voor de lieve berichtjes en de steun! Gelukkig moet ik zelf niet de winnaar uitkiezen, want dat had gewoon onmogelijk geweest. ;) 

En nu gaan we over tot het loten van de winnaar. Ik heb iedereen in een random name picker gestoken, en die heeft voor mij een random naam uitgekozen. De reacties op mijn blog, en op facebook staan gewoon door elkaar. En de winnaar issss... *tromgeroffel*  SANJA! 


Proficiat! :) Je mag mij contacteren in een mailtje naar info.makeupandme@gmail.com ! Wat de rest betreft: zeker niet getreurd want er komen zeker nog voldoende give-aways. Hou mijn blog (en facebook) dus zeker goed in het oog. Je kan me nog steeds volgen op bloglovin' zodat je op de hoogte blijft van al mijn nieuwe blogposts. Reacties zijn altijd tof! ;) 

Iedereen bedankt om mee te doen en tot blogs,

Laura 

1 opmerking:

  1. Domper... Ik sta net onder de winnares :p
    Maar ik wens haar alvast veel plezier met haar gewonnen give away!

    BeantwoordenVerwijderen